Чандлер, штат Аризона, 24 квітня 2023 р. – Viavi Solutions Inc. (VIAVI) (NASDAQ: VIAV) представила свій новий набір для тестування кількості палива PSD90-3 на AEA 2023. Тестовий набір дозволяє користувачеві перевіряти, виявляти несправності та ізолювати паливо. системні проблеми, калібрування індикаторів кількості палива та виявлення забруднених паливних зондів. PSD90-3 перевірить будь-яку ємнісну систему палива, води, рідкого кисню (LOX) або моторного масла змінного або постійного струму.

Унікально, тестовий набір включає автоматичне виявлення забруднення зонда, що є проблемою для комерційних і військових літаків у всьому світі. Тверді частинки та волога, присутні в паливі, значно сприяють розвитку бактерій і грибків. Ці мікроорганізми харчуються вуглеводнями в паливі, щоб виробити речовину, яка може залишатися на паливних зондах, спричиняючи забруднення зонда, що може призвести до неправильної індикації рівня палива, проблема, яка може залишатися непоміченою протягом деякого часу.

PSD90-3 надає користувачам два методи, автоматичний і ручний, для виявлення та ізоляції забруднених паливних зондів, викликаних частинками, водою, ростом мікробів або іншими джерелами забруднення. Під час звичайних вимірювань ємності функція виявлення забрудненого паливного зонда автоматично сповістить користувача через індикацію відсотка помилки на дисплеї та світлодіодний індикатор «Виявлено забруднений паливний зонд» на передній панелі.

Тестовий набір отримує доступ до системи індикації кількості палива (FQIS) через інтерфейс, унікальний для кожного літака. PSD90-3 підходить для випробувань на лінії польоту від батареї або стендового випробування від зовнішнього живлення.

PSD90-3 Універсальний набір для вимірювання кількості палива змінного/постійного струму
PSD90-3 замінює попередні тестові набори, включаючи PSD30-2AF, PSD60-2R, PSD60-1AF і PSD90-1C. Цей портфель підтримував випробування системи кількості палива для гвинтокрилів і літаків протягом понад 30 років у складі Goodrich Aerospace, потім Aeroflex, а тепер VIAVI. За цей час VIAVI підтримав системне тестування понад 200 платформ літаків, від Airbus A300 до V-22 Osprey.

«Забруднення в паливному баку може спричинити неправильну індикацію рівня палива», — сказав Гай Хілл, директор з тестування авіоніки VIAVI. «Ми робимо це простіше, ніж будь-коли, завдяки автоматичному датчику, який є важливою та ефективною частиною випробувань лінії польоту. Ми з нетерпінням чекаємо співпраці з нашими партнерами в авіаційній галузі для вирішення цієї проблеми».