Скоттсдейл, штат Арізона, 31 серпня 2021 р.-компанія Viavi Solutions Inc. (VIAVI) (NASDAQ: VIAV) сьогодні оголосила, що Vodafone Portugal розгорнула NITRO GEO, орієнтовану на абонентів, розвідувальну платформу, яка надає знання про досвід клієнтів. одночасно дозволяючи Vodafone обробляти дані у відповідності до GDPR. Використовуючи багату аналітику з платформи, перевізник уже продемонстрував покращення у розгляді скарг абонентів.

Для постачальників послуг мобільного зв'язку постійні проблеми мінімізації відтоку абонентів та зростання доходів ускладнюються зростанням складності мережі та послуг. Vodafone Portugal шукала автоматизовані рішення на основі штучного інтелекту. Їх головними цілями були: забезпечити якість обслуговування для всіх абонентів на основі географічного розташування, аж до точності на рівні будівлі, шляхом прискорення виявлення першопричин проблем, що впливають на обслуговування, та скорочення часу на їх вирішення.

Використовуючи підхід, орієнтований на абонентів, NITRO GEO фіксує, інтелектуально курирує та аналізує всі мобільні події в мережі радіодоступу (RAN) та ядрі та порівнює їх за місцем розташування та додатком, надаючи постачальникам послуг розуміння для оптимізації взаємодії з клієнтами. Автоматизована розвідка дозволяє керувати контекстними робочими процесами для більш швидкого усунення несправностей, визначення параметрів та відповідних ключових показників продуктивності (KPI) для швидкого та ефективного виявлення першопричини проблем, пов'язаних із послугами. Платформа забезпечує аналітику майже в режимі реального часу, є агностичною для мережевих технологій або постачальників обладнання та відповідає GDPR.

«VIAVI має честь бути обраним компанією Vodafone для вирішення критичної та зростаючої ініціативи мережевого аналізу», - сказав Діпак Шахане, віце -президент та генеральний менеджер служби підтримки послуг VIAVI. «Оскільки клієнти наших постачальників послуг продовжують масштабувати свої мережі 4G та 5G, вони більше не можуть покладатися на ручне втручання, як це було раніше, для забезпечення та оптимізації надання послуг. Ми розробили NITRO GEO для вирішення цього виклику, спираючись на наш унікальний досвід у лабораторних, польових та фазах забезпечення безпеки мережі; наш досвід у машинному навчанні; і наше два десятиліття лідерства в галузі мережевої розвідки».

«NITRO GEO вже забезпечило значну цінність для Vodafone», - сказав Педро Сантос, керівник відділу розвитку мережі Vodafone Portugal. «Нам вдалося використати складну та точну аналітику для виявлення проблем, що лежать в основі скарг підписників, та їх швидшого вирішення. VIAVI була сильним партнером протягом усього процесу, включаючи постійну підтримку, щоб ми максимізували цінність платформи».